Plusssz

Plusssz
P1 4 szereplős pályázati modell
KÉPZÉSI-FEJLESZTÉSI MODELL
Lényege, hogy szinergikusan összekapcsolt 4 piaci szereplőt:
A képzést igénylő céget
A pályázatíró céget
A tréning céget
és A Hotelt, amely a képzés helyszínét adja
A kör önmagát generáló folyamattá alakul!
Mindenki jól jár:
A képzést igénylő cég jelentős összeget megtakarít (50-80%)
A pályázatíró cég csak eredményes pályázás esetén részesedik, de a sikerdíj jelentős
A tréningcég munkához jut és új fejlesztésekhez is kap kísérleti terepet, új munkatársak betanítására is lehetőség nyílik
A Hotel vendéghez, ezáltal bevételhez jut, és új szolgáltatásokkal bővítve palettáját új cégeket hódít meg
Ez EU sokoldalúan képzett munkaerőhöz és vezetőkhöz jut!
P2 Fegyveres Erők
P3 Felnőtt Játszoda
Klubszerű foglalkozás azon vezetőknek, akik részt vettek bármilyen tréningen és belekóstoltak a szituációs gyakorlatokba. Itt főleg az önfeledtségre építünk. Minden felnőtt szeretne egy kicsit gyerek lenni, imád játszani, de nincs rá lehetősége! Ezen igény kielégítésére szervezzük rendszeresen a 3-3 ½ órás „Játszodát”. A rendezvény alkalmas a felszabadult kikapcsolódásra, kapcsolatteremtésre, programismertetésekre élmények, információk megosztására, image javításra, az emberek „közelebb hozására”.

A Kellemes élményt összekapcsolja hasznos tudnivalókkal. A Felnőtt Játszoda magját alkotja A KES azaz a Kölcsönös Egymást Segítők köre. Itt mindenki segítséget kap saját problémájának megoldásához – legyen az munkahelyi vagy magánéleti. Bizalomra épülő területeken tudják egymást segíteni kapcsolataikkal, tapasztalataik átadásával. Különösen hasznos ez a KÖR olyan események megszervezésénél, amelyek az életben ritkán fordulnak elő: pl.: esküvő, külföldi kirándulás, felsővezetővé válás stb.
A közös játékok hozzák össze a résztvevőket, alakítják ki a bizalom légkörét.
A egyébként a trénercég imázsát is növeli, sales tevékenységre is alkalmas a jó légkörű összejövetelek élményén keresztül. Segítséget nyújt, fórumként is működik, önzetlenségre épül, hangulatot teremt, biztonságot ad (pl.: a vezetői elképzelések „lecsekkolásában”) független, pártatlan visszacsatolásokat ad azoknak, akik erre igényt tartanak.

Szóval egyszerűen nagyszerű!
Kötetlen beszélgetések színtere.

Amit a nyújt:
- ÖNFELEDT, TANULSÁGOS JÁTÉKOKAT EGY MEGHITT KÖRBEN
- ÉLMÉNYT, SZÓRAKOZÁST, KIKAPCSOLÓDÁST
- KAPCSOLAT LEHETŐSÉGET
- ÖNMEGVALÓSÍTÁSI LEHETŐSÉGET
- EMÓCIONÁLIS EMELKEDÉST

Kiválóan alkalmazható:
- 12-120 fős rendezvényeken
- Többnapos tréningek, work-shopok záróestjeként
- Szállodákkal való együttműködés elemeként
- Cég nagylétszámú rendezvényein
Például: Jövőtervező Teljes Plénum esti programjain csapatépítés céljából

Ami összehozza a résztvevőket:
A JÁTÉK, JÁTÉK, JÁTÉK
Önfeledten!

P4 Hotel-Trénercég Project
Közös szükségletet elégít ki: A trénercégnek helyszínekre van szüksége, a hotelnek vendégre.
Mindkettőnek van saját imázsa, ügyfélköre. Ezt lehet szinergikusan kihasználni. a trénercég ajánlja a szállodát saját megrendelőinek, a szálloda terjeszti a tréning programokat saját ügyfélkörében. Például prezentációkat szervez a trénercég produkcióinak bemutatására vagy nyílt vegyes tréningeket hirdet meg az IDENT Regenerációs családja köréből választva. Az együttműködéshez nincs szükség semmiféle beruházásra, mindenki a jelenlegi kapcsolatait viszi be. Három fokozat valósítható meg:

1. Imázs kosár:
- Az IDENT felveszi a szállodát a stabilan ajánlott tréninghelyszínek közé
- A szálloda felveszi a szolgáltatási listájára az IDENT programokat. A wellness hotelek a stresszoldó tréningeket, a konferencia hotelek a szervezet-fejlesztő programokat
2. Duó
- Honlapokon közös ajánlás
- Speciális közös programok indítása, tartása
- Egymás rendezvényein a partner megjelenésének biztosítása
3. Szimbiózis
- Közös fellépés a 3. piacon új fejlesztésekkel
- Mindig megjelenítik szóban, írásban vagy képben a partnert
- Közöse kifejlesztett internet és egyéb akciók
- Közös EU pályázatok

P5 Közlekedésbiztonság növelése
A)
A közúti-, vasúti- és légiközlekedésben egyaránt óriási szerepe van a biztonságnak, az emberéletnek.
Kulcskérdés a pilóta, mozdonyvezető, gépkocsivezető pszichikai stabilitása. Ezt a célt érhetjük el a stressz tűrőképesség növelésével. Testreszabott Regenerációs tréning, fókuszban azon képesség alapjainak elsajátítása: hogyan tudja ki-ki saját magát 2-3 óra alvásnak megfelelő pihentségi állapotba juttatni, mindössze 20-25 perc alatt.
Növeli a koncentrálóképességet, csökkenti a balesetveszélyt, a balesetek számát, emberéleteket ment meg! Hasznossá teszi a kieső időket (tömegközlekedés, teherfuvarozás, repülés)

Óriási létszámú piac!
A program már lebonyolításra került MALÉV pilótáknál, MÁV mozdonyvezetőknél és HUNGAROCAMION sofőröknél

B)
A személy és teherszállításban nagy felelősségűk van a gépjárművezetőknek hiszen utasok százainak élete és többmilliós rakomány is rájuk van bízva: Ők konkrétan a pilóták, buszvezetők (helyi és távolsági), mozdonyvezetők, villamos és trolibuszvezetők, teherautó és kamionsofőrök.
Sokuknak éjszakai műszakot is kell teljesítenie. Amennyiben nem tudta teljesen kipihenni magát az előző nyolc órában, látszólag teljesen munkaképes, de a koncentrálóképessége lehet alacsony szintű. Ilyenkor jön el a regeneráció szerepe. Amikor először érzi a sofőr a fáradtságot, dekoncentráltságot – és lehetősége van rá – akár azonnal vagy egy órán belül, ülve elvégezhet egy 15 perces pihentető, frissítő gyakorlatsort és olyan pihentté válik, mintha 2 – 3 órát aludt volna. És ezt bármikor megteheti! (A körülményektől függően természetesen.) Már a technika birtoklásának tudata is növeli az önbizalmat!
A repülőgép pilóták, különösen amikor több időzónát is átlépnek, aludni képtelenek – általában idejük sincs egy egészséges alvásperiódusra – de regenerálódni bármikor tudnak!
A rendszeres gyakorlással és alkalmazással nő a pszichés ellenállóképességük, kritikus helyzetekben a gyors döntés és cselekvőképességük, lélekjelenlétük ezáltal a balesetek egy része elkerülhetővé válik.
A kamionsofőrök be kell, hogy tartsák az EU által előírt maximális vezetői időtartamot és kötelező pihenőidőket. Aludni a rövid pihenőidő alatt nem tudnak, de regenerálódni tökéletesen!
Emberek élete függhet a pilótán, sofőrön, így a biztonságnövelésnek kiemelkedő lehetősége a Stressztűrőképesség Fokozó Regeneráció.

P6 Szállodai váratlan helyzetek kezelése
A tartalomból (a vendégciklus alapján csoportosítva):

Érkezés előtt
- Érdeklődés felkeltése
- Szobafoglalás, visszaigazolás
- Írásbeli, verbális kommunikáció

Érkezés
- Fogadás, regisztráció, szolgáltatások ajánlása

Tartózkodás
- Vendégkapcsolatok: szálloda, vendéglátás, wellness reklamációkezelés
- Azok a piszkos anyagiak…
- Bizalmas információk birtokában
- A vendégek és a szálloda anyagi és erkölcsi védelme

Utazás
- Utaztatás, info kérés, adatok rögzítése
- Vendég követés

Marketing és kommunikáció:
- Hogyan látjuk magunkat, hogyan értékelnek minket?
- A referencia, mint piaci érték.
- a személy, mint a piaci érték hiteles képviselője.

Mi az elégedettség?
- Kinek mit jelent? Tulajdonosnak, dolgozónak, vendégnek.
A turisztikai piac sajátosságai
- Mit jelent a bizalmi piac?
Igények, elvárások, a cég ígéretének teljesítése
- Mitől lesz a vendég visszatérő vendég?
Megvalósítható álmok
- A tökéletes szolgáltatás
Miből adódhatnak eltérések, problémák, konfliktus szituációk?
- a gondolat megszületésétől a vendég távozásáig
- hatáskörök, illetékességek
Megoldási alternatívák
- menjünk elébe
- diszkréció
- mérlegelés
Ami szigorúan tilos!
Minden panasz ajándék!

Elégedetlen ügyfelek kezelése:
Az ügyfelek visszajelzéseinek jelentősége
Személyes szerepünk az ügyfél elégedettségében
A hatásos panaszkezelés aranyszabályai
Elégedetlen ügyfelek kezelése
Negatív visszajelzések fogadása
A stressz és feszültség kezelése
A visszajelzések felhasználása

A képzés módszere:
Esetjáték, szituációs gyakorlatok sora
Videofelvételes elemzés
Spontán reakciók begyakorlása
Verbális feldolgozás

A személyzet képzésétől várható eredmények:
Vendég-Szálloda közötti váratlan helyzetepre, és konfliktuskezelésre kiképzett személyzet
Az „AZÚR Image” javítása
A felsővezetés tehermentesítése
Rutin a hétköznapok gyakorlatában
Önmagukat magabiztosnak érző, felkészült szállodai dolgozók és vezetők
Mosolygó vendég, ezáltal elégedett tulajdonos

P7 S’OKÉ = sokszempontú, több döntéshozós eljárás
Az egyéni és csoportos döntéshozatal kontrolltípusú eljárása. Pszichológiai törvényszerűség: az emberi agy nem képes 7 tényezőnél többet egyszerre figyelembe venni. Amennyiben a döntési szempontok száma meghaladja a 7-et (és általában 10-15 szempontot is figyelembe kell vennünk egy-egy fontosabb döntésnél)

A szempontok azonban nem egyforma súllyal esnek latba!
7-nél több – elvileg akár 30 – súlyozott döntési szempont kezelhetősége mellett még egy fontos tulajdonsága van a „K” modellnek.
Kimutatja a döntéshozó következetlenségét a körhármasok segítségével. Akineka következetlenségi mutatója egy előre meghatározott értéket meghalad, nem számít bele a csoportos döntéshozatal eredményébe. A döntéshozók száma is tetszőleges 1-50-ig, de szükség esetén kiterjeszthető ez az érték (már csak számítógépes módszerrel!)
Használható a „K” modell személyek, ötletek értékelésénél, nagy horderejű döntéseknél eszköz, gép kiválasztásánál, ajánlatok összehasonlító elemzésénél, mindenhol, ahol több szempontot kell figyelembe venni, a szempontok fontossága eltérő és a döntéshozók stábja is lehet egy vagy több tagból álló, de csak bizonyos következetességi kvóciens esetén számítanak be a tényleges döntéshozók körébe.

P8 ÚJ – VÁROSOK JÖVŐKÉPE
Számtalan esetben pályázik egy város vagy kistérség.
Sokszor ehhez szükség van egy jövőképre.
A sok eltérő politikai és érdekcsoport nagyon nehezen tud megállapodni valami közösen elfogadott dokumentumban. Ez a nagycsoportos módszer „egy asztalhoz” ülteti a városért tenni akarók széles rétegét. A produktum egy dokumentum (30-40 old) a város jövőképével, céljaival (több szinten), elvégzendő feladataival.

Kiemelkedő referencia: PAKS városa

Jellemzői:
Résztvevői létszám: 40-120 fő
Minden résztvevő egyenrangú
Közös, mérhető célokat eredményez

Haszonérvelés:
EU pályázatokhoz szükséges / alapfeltétel
Megvalósítja, hogy egy asztalhoz ülteti a legkülönbözőbb nézetet vallókat és érdekszférákat
Siker-story, ami a polgármester / városvezetés nevéhez fűződik.
Összekovácsolja a lokálpatriótákat
Módszert ad nagyobb létszámú (40-120 fős) csoport eredményes működéséhez
Egy 1982 óta működő profi cég szakemberei végzik

A megvalósítás szakmai lépései

Kapcsolatfelvétel a várossal
Személyes találkozó a polgármesterrel
Prezentáció a Városi Testületnek
problémafeltáró és Szinergia fok meghatározó NCM konferencia a város kijelölt vezető személyei körében (3 órás összejövetel 8-15 fő részvételével a Polgármesteri Hivatalban, vagy környékén pl. ebéddel összekapcsolva)
teljes Plénum: Jövőtervező 1 nap 40-120 fő részvételével
Záró tanulmány kézbeadása (A Teljes Plénum utáni 3 héten belül)
Ünnepélyes átadás a város vezetői részére